תביעה בגין רשלנות רפואית תוגש בדרך כלל כנגד הרופא הרשלן ו/או כנגד המוסד הרפואי בו ניתן הטיפול הרשלני.
הטיפול בתיק רשלנות רפואית בסיוע עורך דין רשלנות רפואית כולל איסוף קפדני של תיעוד רפואי, קבלת ייעוץ מקיף ממומחים
רפואיים בכל תחומי הרפואה, הגשת תביעה לבית-המשפט כנגד הגורם האחראי לנזק, הכנת חוות-דעת רפואיות בכל התחומים הרלוונטיים וניהול התיק בבית-המשפט.
למשרדנו ניסיון רב בייצוג נפגעי רשלנות רפואית, וניהלנו תביעות נזיקין רבות בתחום זה.
תחום הרשלנות הרפואית הוא תחום ייחודי הדורש מיומנות, ידע וזהירות.
להבדיל מדיני הנזיקין הרגילים שבהם האחריות הנזיקית מוטלת כדבר שבשגרה, נוקטים בתי המשפט זהירות רבה בחיוב רופאים ומוסדות
רפואיים לשאת באחריות לאי-ריפויו או לנזקי גוף של חולה בו טיפלו.
בתחום הרשלנות הרפואית קיימת חקיקה ייחודית ופסיקה רבת היקף עם כללים ספציפיים.
בחלק גדול מהמקרים מדובר בשאלות רפואיות מורכבות, שהשופט מתקשה לפסוק בהן, ולכן מתמנים מומחים ניטרליים על-ידי בתי-המשפט,
אשר חוות-דעתם עשויה להכריע את גורל המשפט.
האתגרים בתחום ספציפי זה רבים וגדולים, החל מהקושי להשיג חוות-דעת רפואית רצינית של מומחה ידוע שם, שיהיה מוכן להעיד אודות רשלנותם של חבריו הרופאים, המשך בהתמודדות כנגד חוות דעתם של המומחים מטעם הנתבעים, שנכונותם להעיד ולתמוך בחבריהם הרופאים גדולה הרבה יותר, וכלה בניהול המשפט, הבאת הראיות והוכחת הנזק.
משרדנו נבחר ע״י דירוג דן אנד ברידסטריט 2023 כאחד המשרדים המובילים בנזיקין וברשלנות רפואית
פרויליך פרחי הם הטובים ביותר.לא פעם ראשונה שלי אצלם ושלחתי אליהם יותר מ 10 חברים לטיפול בתיקים. שירות ברמה אחרת.סגירת תיק בתקופה קצרה ביותר וביעילות מירבית. אמשיך להמליץ עליהם
“משרד עורכי הדין פרחי היו מקצועיים ומעולים לאורך כל התהליך. הם הסבירו כל שלב בצורה ברורה, פירטו את כל האפשרויות וליוו אותי באופן אישי לאורך הדרך. אני ממליץ בחום להשתמש בשירותיהם לכל מי שמחפש ליווי מקצועי, אמין ואיכותי.
ברצוני להודות מכל הלב לעו"ד ניסים פרחי ולכל צוות המשרד על הליווי המקצועי, השירות האדיב, הסבלנות והיחס האנושי לאורך כל הדרך. תודה מיוחדת לעו"ד ניסים פרחי שטיפל בתביעה שלי במסירות, במקצועיות ובהשקעה רבה - ולא בפעם הראשונה. בזכות העבודה היסודית, ההתמדה והאמונה בצדק, התביעה הסתיימה בזיכוי בסכום יפה ומשמעותי עבורי. מעריכה מאוד את הזמינות, האכפתיות והתחושה שיש על מי לסמוך. ממליצה בחום לכל מי שמחפש עורך דין מקצועי, אמין ולוחם עבור הלקוחות שלו. 🙏 ענת
משרד עו"ד לדעתי הכי טוב בארץ כל תיק מגיע ממש למקסימום האפשרי אין מילים לתאר את היסודיות והמקצועיות
קיבלתי שרות מקצועי מעולה מעו"ד גליה פרויליך שליוותה אותי בתהליך עם הרבה סבלנות, יחס אישי ושיתוף פעולה מלא. ממליצה בחום על משרד עו"ד פרויליך פרחי.
משרד עו"ד של ניסים פרחי הוא ללא ספק ה-משרד לתביעות תאונת דרכים, צוות מקצועי, יעיל, מעדכנים על כל שלב ומה נדרש כדי להתקדם, שכר טרחה הוגן. בקיצור - מקצוענים!
משרד עו"ד מהשורה הראשונה, מביאים תוצאות, רואים שכסף לא משקר. מקצועיים ביותר !!!
פניתי אליהם בנוגע לכאבים כתוצאה מתאונת דרכים, ידעו להסביר לי איך כל דבר עובד להדריך אותי איזה טפסים להביא ולסייע לי בהכל. מקצועיים מאוד, תכליתיים מאוד ושירותיים מאוד. אני ממליץ לכל מי ששוקל אם לפנות אליהם, להפסיק לשקול ולהרים את הטלפון.
עו״ד ענבר הרשקוביץ ממשרד פרויליך פרחי הפגין מקצועיות גבוהה, גישה עניינית וירידה לפרטים הקטנים. השירות היה יסודי ומדויק לכל אורך הדרך. ממליץ בחום.
רציתי להודות לכם על העבודה המסורה שלכם. ושאתם נשארים עם הלקוח עד סוף הדרך. ולאורך כל הדרך שאלתם והתענינתם בכל דבר. תודה ענקית ומיוחדת לעורכת הדין יעל שליוותה אותי בכל התהליך. תודה לכם מקרב לב שמחתי להכיר ולהיות אחד הלקוחות שלכם
"מבחנה האמיתי של מערכת המשפט הוא ביכולתה להגן ולממש את הצדק "(השופט אהרון ברק). יש רגעים בחיים בהם הדרך לצדק נראית ארוכה ,מורכבת ולעיתים בלתי אפשרית.דווקא ברגעים אלה מתגלה ערכם האמיתי של אנשי המקצוע שאינם מוותרים - אנשים שמאמינים בצידקת הדרך ופועלים בנחישות , במסירות עד להשגת התוצאה הראויה. בשמי ובשם משפחתי ברצוננו להביע הערכתינו העמוקה לעו"ד אריאל פרויליך ולעו"ד גליה פרויליך על ליווי משפטי יוצא דופן ,מקצועי ואנושי כאחד בהליך להכרה במחלת הקורונה כתאונת עבודה . הליך מורכב ומאתגר מאוד. תהליך ארוך , מתיש וקשה להוכחה אך למרות המהמורות והקשיים עו"ד אריאל ועו"ד גליה הפגינו ידע משפטי מקצועי , חשיבה מעמיקה ,יסודיות ונחישות בלתי מתפשרת ובעיקר , אמונה בצידקת הדרך. הם הצליחו להפוך את מה שנראה בתחילה כבלתי אפשרי - למציאות! הצליחו להוכיח כי ההדבקה התרחשה במסגרת העבודה והובילו להכרה רשמית במחלה כתאונת עבודה ! מעבר להישג המשפטי המרשים ביותר בלט במיוחד הפן האנושי: הקשבה , זמינות, רגישות, עידוד,תמיכה גם ברגעים של חוסר ודאות וקושי העניקו תחושת בטחון וידיעה שיש מי שנלחם למעננו ולמען הצדק ! וכפי שנכתב " הצלחה משפטית היא חשובה אך התחושה שיש מי שנילחם באמת למען הצדק- היא המשמעותית ביותר". תודה מעימקי נפשנו על עשיית הצדק בזכות עו"ד מעולים , אנשים משכמם ומעלה בכל ההיבטים . תודה על האמונה ,הליווי המסור לאורך כל הדרך ועל כך שהצליחו בעבודה קשה ומתישה להוציא את הצדק לאור. אני ומשפחתי ממליצים בחום רב על עו"ד אריאל פרויליך ועו"ד גליה פרויליך לכל מי שזקוק לליווי משפטי בלתי מתפשר !!! הם , עו"ד שאינם מוותרים ואינם מתפשרים עד להוצאת הצדק לאור! וכפי שנאמר: "ישנם עו"ד מצוינים ויש כאלה שעושים צדק באמת". עו"ד אריאל ועו"ד גליה ממשרד פרויליך פרחי ,עורכי דין מהסוג השני שעושים צדק באמת !!! תודה ויישר כוח 🙏
הטיפול היה מקצועי מאד מסור ואדיב היו איתי לכל אורך הדרך עד לסיום התיק שיסתיים בהצלחה רבה. ממליץ בחום .
הגעתי למשרד עורכי הדין פרויליך פרחי לאחר שנפגעתי בתאונת דרכים כהולכת רגל . השירות והטיפול המסור של המשרד ובעיקר של עורך הדין גליה היה מהטובים ביותר שקבלתי אי פעם. טיפלו בהכל במקצויות רבה ,שמרו איתי על קשר רציף לאורך כל התקופה ועדכנו בכל פרט רלוונטי, הנחו,הדריכו והביאו לקבלת סכום מקסימלי בעת סיום התהליך. ממליצה בחום ומודה מקרב לב !
תודה ענקית לשחר ממשרד פרויליך פרחי ולכל צוות המשרד על שירות מעולה ויחס אישי וכמובן שתוצאה מושלמת תודה על לווי כל הדרך ,ללא ספק אלופים .
עו״ד פרחי ועו״ד בלום היו זמינים עבורי בכל שלב וזה יתרון עצום ולא מובן מאליו. ליוו אותי יד ביד, בסבלנות, באכפתיות ובמקצועיות! קיבלתי מענה לכל שאלה והרגשתי שיש על מי לסמוך. ממליצה בחום!!
תודה רבה על הטיפול המסור שלכם היתה לי חויה מדהימה בכל הפרמטרים של הטיפול בתיק שוב תודה רבה קרב ליבי.⁸
Farchi Lawyers were brilliant! Helped me with no hassle and settled my case for me with ease And with no hebrew, it was great to find lawyers who helped me in english!!
משרד מעולה. טיפל במהירות וביעילות בתביעה בעקבות תאונת דרכים. לקחו תיק קטן יחסית ותיקתקו את הכל. תודה
שחר רום עורך דין מספר 1 , קשוב סבלני , ומביא תוצאות יחס אישי ומסביר את הכול ברור משרד מספר 1 ממליץ בחום❤️
טיפול אישי מא' ועד ת'. צוות מקצועי מאוד. סגר לנו תביעה במינימום זמן. מומלצים בחום!
משרד עורכי הדין שטיפל בנו בצורה מקצועית, אנושית ויסודית לכל אורך הדרך. הם היו זמינים לכל שאלה, הסבירו כל שלב בתהליך, דאגו שאבין את הזכויות שלי וליוו אותי עד לקבלת הפיצוי בצורה הטובה ביותר. ממליץ בחום לכל מי שמחפש משרד אמין, רציני ובעל ניסיון – תודה על שירות יוצא מן הכלל!
3 תאונות בהפרשי שנים אחת משנייה, המשרד של פרחי הצליח לעשות לסדר וצדק בכל הנושא בלי עין הרע גם פיצוי כספי ייצא בסוף תודה רבה על הכל והתמיכה
פניתי בעקבות המלצה שקיבלתי. הגעתי בעקבות תאונת דרכים. הכל מאוד מסודר. קבעו לי פגישה מסודרת,תוך זמן קצר לפנייתי, הכינו אותי מראש עם איזה מסמכים להגיע אליהם. הגעתי למשרד,התקבלתי מיד בשעה שנקבעה בסבר פנים חמות, והסבירו לי בצורה ברורה מה צפוי להיות. רואים בבירור את המקצועיות והניסיון שאין שני להם. לא יכולתי לבחור משרד טוב יותר שיעזור לי.
עורכי דין מצויינים אחד ואחת יחס אדיב וחם, נחת רוח והכל ברוגע בלי לחץ נותנים את כל המענה הראוי ויצאתי מרוצה מאוד מהסכם הפשרה שנחתם עם חברת הביטוח
בפגישה זו ניתן לכם תמונת מצב של הסיכוי לפיצוי והערכת שווי התביעה,
במידת האפשר.
לאחר איסוף כל המסמכים ובדיקתם, נבצע פניה ישירה לחברת הביטוח או שנגיש תביעה לבית המשפט.
נדרוש עבורכם פיצוי מקסימלי, ובמידת הצורך ננהל הליך משפטי עד סופו,
בכל הערכאות הדרושות.
בפגישה זו ניתן לכם תמונת מצב של הסיכוי
לפיצוי והערכת שווי התביעה, במידת האפשר.
לאחר איסוף כל המסמכים ובדיקתם, נבצע פניה ישירה לחברת הביטוח או שנגיש תביעה לבית המשפט.
נדרוש עבורכם פיצוי מקסימלי
ובמידת הצורך ננהל הליך משפטי עד סופו,
בכל הערכאות הדרושות.
פלונית ילדה שלישייה בניתוח קיסרי בבית חולים ידוע במרכז הארץ. לאחר הלידה, התלוננה על כאבי בטן חזקים ובהמשך על דימום. הצוות הרפואי התעלם מתלונותיה ולא העניק לה טיפול מתאים, ולבסוף היא התמוטטה עקב דימום פנימי כבד. היולדת הובהלה לטיפול נמרץ, שם עברה החייאה וניתוח. אולם, למרבה הצער היא נותרה סיעודית עם שיתוק מוחי ותפקודי מלא. הוגשה תביעה בגין רשלנות רפואית ולאחר מאבק משפטי קשה, במהלכו נחקרו רופאים ומומחים רבים, נפסקו לתובעת פיצויים בסכום כולל של כ-9,000,000 ש"ח, מעבר לגמלאות הביטוח הלאומי. סכום זה הינו יוצא דופן בתביעות מסוג זה, והוא כולל בתוכו פיצוי שאין לו אח ורע בסך של כ-2,000,000 ש"ח, עבור כאב וסבל.
פסיקת פיצוי בסך כולל של כ-2,300,000 ש"ח. מדובר היה ברשלנות רפואית בלידת התובע משנת 1997. התובעים טענו שמדובר היה ברשלנות רפואית בלידת התובע. הרשלנות התבטאה בהחלטה רשלנית להוליד את התובע בלידת ואקום אשר לא הייתה הכרחית בנסיבות, וגם לא נעשו כל השיקולים הרפואיים וההכנות שהיו צריכות להעשות לקראת לידה כזו. בנסיבות אלה, נמשך העובר בעוצמה ונגרמה לו נכות בשיעור 25% בכתפו. הנתבעת טענה שמדובר היה בשיקולים רפואיים מקובלים, וכי לא הייתה כל רשלנות רפואית שגרמה לנזק. בית המשפט דחה את טענות הנתבעת ופסק לתובע את הפיצוי האמור לעיל.
התובע יליד 2004, נפל בבית סבתו וקיבל מכה חזקה בראשו. כעבור זמן קצר, הובא התובע למוקד קופת החולים, שם נלקחו ממנו מדדים. משם, הוא הופנה בדחיפות למיון בבית החולים לצורך השגחה וייעוץ נוירולוגי. בבית החולים לא נעשתה שום השגחה על התובע ולא בוצעו בדיקות מתאימות עד לרגע שבו התובע התמוטט ואיבד את הכרתו. התובע הועבר לבית חולים אחר, שם אובחן כסובל משטף דם בין המוח לגולגולת, הוא נותח ונותר עם פגיעה קשה.
בתיק זה הוגשה תביעה בחודש אוקטובר.
בנובמבר 2013 שיחק ילד בן 9 בבית סבתו וסבו, נפל ונפגע בראשו. לאחר החבלה הוא נרדם וכעבור שעתיים הקיא. הוריו לקחו אותו למר"מ ומשם הופנה למיון "וולפסון". הילד התקבל בביה"ח בשעה 22:15, עבר בדיקה מקדמית והושאר להשגחה בביה"ח. בשעה 01:50 בלילה לאחר כ-4 שעות ששהה בהשגחה בביה"ח הילד התמוטט, איבד הכרה והובהל כשהוא מורדם לביה"ח "איכילוב" מכיוון שבביה"ח "וולפסון" אין מחלקה נוירוכירורגית.
בביה"ח "איכילוב" אובחן דימום תוך מוחי נרחב. הילד נותח אולם כבר נגרם נזק מוחי נרחב שבעקבותיו הוא נותר נכה סיעודי עם 100% נכות.
בתביעה שנדונה בביהמ"ש המחוזי בת"א, טענו עוה"ד אריאל פרויליך ורות ערן ממשרד פרויליך-פרחי, שייצגו את הקטין, שהאיחור באבחון הדימום התוך מוחי היה רשלני, וגרם לשיהוי גדול שמנע ניתוח לניקוז הדימום בזמן, דבר שהיה מונע את כל הנזק. בית החולים טען, באמצעות 3 מומחים בעלי שם מטעמו, שלא ניתן היה לאבחן את הדימום, לפני ההתמוטטות כי לא הייתה הצדקה לסי.טי. ההשגחה על הילד הייתה נאותה, ומדובר היה במקרה נדיר שבזמן אמת לא היה ניתן לאיבחון, וכי טענת הרשלנות היא חכמה שלאחר מעשה.
התביעה נוהלה משך 5 שנים, המומחים הרפואיים מטעם הצדדים נחקרו. בימים אלו ניתן פסק-דין ע"י כב' השופטת סיגל רסלר זכאי, מביהמ"ש המחוזי ת"א, שבו היא מקבלת את התביעה. השופטת פסקה שביה"ח התרשל באי ביצוע בדיקת סי.טי, התרשל באי קיום השגחה נאותה בביה"ח, התרשל באי ביצוע בדיקות מתאימות משך 4 השעות בהן היה הילד מאושפז עד התמוטטותו.
הילד פוצה בסכום של 9 מיליון ₪ לפני הפחתת ביטוח לאומי של כ-2.5 מיליון, ובצירוף 26% שכר טרחת עו"ד. בנוסף, קיבל 700,000 ש"ח במסגרת תאונות אישיות תלמידים.
רצ"ב פסק – הדין.
צעירה בריאה בת 31 פנתה לבי"ח אסף הרופא ב-3/2013 עם תלונות של כאבים בכל הגוף, חום, כאבי ראש קשים ובחילות. בגלל חומרת המצב הוחלט לאשפז אותה. במהלך האשפוז מצבה הלך והחמיר. כשבוע מתחילת האשפוז כבר אובחנה החמרה משמעותית – חוסר תאבון, הפרעת התנהגות קשה, הפרעות בשליטה בסוגרים והקאות. מספר ימים לאחר מכן החל להתפשט שיתוק.
ב-12/4 (כ-12 יום לאחר פנייתה לביה"ח), איבחן צוות המומחים אפשרות להדבקה בחיידק טורף נדיר.
מרגע זיהוי האפשרות להידבקות באותו חיידק היה צריך לתת לחולה אנטיביוטיקה ייעודית שידועה בריפוי מוחלט של המחלה, ואשר לא ניתנה בזמן. התרופה הייעודית אמנם ניתנה לחולה בסופו של דבר, אולם רק כחלוף שבועיים מזיהוי האפשרות להידבקות מאותו חיידק. האנטיביוטיקה אמנם עצרה את התפשטות המחלה אבל בשלב מאוחר מידי. האיחור במתן התרופה גרם להתפשטות הזיהום עם פגיעה קשה בעמוד השדרה. החולה שוחררה מבי"ח כשהיא משותקת בכל פלג גופה התחתון.
עו"ד רשלנות רפואית אריאל פרויליך ורות ערן ממשרד עוה"ד פרויליך-פרחי טענו בתביעה שהגישו, שהאיחור במתן התרופה גרם להתפשטות המחלה. אילו ניתן טיפול אנטיביוטי נכון ובזמן כל הנזק והסבל היו נמנעים.
ביה"ח טען להגנתו, שעצם האפשרות לקיום תחלואה עדין לא מחייבת מתן אנטיביוטיקה ייעודית, וכן טענה שגם אילו היה ניתן טיפול כזה הוא לא היה משנה את המצב.
התביעה נדונה בביהמ"ש מחוזי מרכז, לאחר דיונים והליך גישור התפשרו הצדדים על פיצוי בסך של 3,000,000 ₪ מעבר לגמלאות הביטוח הלאומי שהסתכמו בעוד כ-4,000,000 ₪.
רצ"ב הסדר הפשרה שקיבל תוקף של פס"ד.
שאלה זו התעוררה לאחרונה בתביעת רשלנות רפואית שנדונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אדם נפטר עקב מעשה אובדני שנגרם לטענתו עקב מתן טיפול תרופתי נפשי רשלני.
במסגרת ההכנה להגשת התביעה נדרשו פרקליטי אלמנתו וילדיו (יורשי עזבונו) לקבל לידיהם רשומות רפואיות בתחום הנפשי שנערכו ע"י רופאים ומטפלים משך שנים לפני מותו.
פסיכיאטר וכמה פסיכולוגים שטיפלו במנוח לפני מותו סרבו לגלות ליורשיו את התיעוד הרפואי בטענה שהוא חסוי. במסגרת זו הוגשה תביעת יורשי המנוח לקבל לידיהם את התיעוד.
בית המשפט המחוזי בת"א-יפו (כב' השופטת ארנה לוי) קבעה שקבלת מידע רפואי של אדם היא זכותו האישית ולא מהווה חלק מעיזבונו. כלומר ליורשים אין זכות אוטומטית לקבל לידיהם מידע כזה, ומעמדם הוא בדיוק ככל אדם אחר, שמבקש לעיין בתיעוד הרפואי של האדם שנפטר. בכל זאת קבעה השופטת, במקרה שנדון שיורשי המטופל יוכלו לקבל לידיהם את המידע הרפואי רק אם יצליחו לשכנע שהמנוח התכוון לוותר על החיסיון לטובתם, ושיש להם אינטרס לגיטימי לקבלת המידע.
בית המשפט שעיין ברשומות הרפואיות, קבע, שבמקרה הנדון יש לאפשר ליורשי המנוח לעיין בתיקים הרפואיים, והורה לנתבעים להמציא את הרשומות הרפואיות ליורשים.
רצ"ב פסק – הדין.
גולשים רבים פונים אלינו עם מגוון שאלות וסוגיות משפטיות, ואנו תמיד שמחים להשיב, לתרום מהידע והנסיון המקצועי שלנו ולסייע ככל שניתן.
הנה מספר שאלות בתחום הרשלנות הרפואית:
כאשר נגרם נזק בעקבות טיפול רפואי, אבחון שגוי, איחור באבחון או טיפול שלא בוצע בהתאם לסטנדרט הרפואי המקובל, ייתכן שקיימת עילה לתביעה. כדי לבדוק זאת יש לבחון את הרשומות הרפואיות ואת הקשר בין הטיפול לנזק שנגרם.
פנייה מוקדמת אל עורך דין רשלנות רפואית מאפשרת לבדוק את התיעוד הרפואי בזמן, לאסוף מסמכים רלוונטיים ולהימנע מטעויות שעלולות לפגוע בסיכויי התביעה.
עורך הדין בוחן את הרשומות הרפואיות, את אופן הטיפול שניתן ואת הקשר בין ההתנהלות הרפואית לבין הנזק שנגרם. במקרים רבים נדרשת גם בדיקה של מומחה רפואי בתחום הרלוונטי.
מומלץ לפנות מיד כאשר עולה חשד לנזק שנגרם בעקבות טיפול רפואי, אבחון שגוי, איחור באבחון או סיבוך חריג שלא הוסבר מראש.
ברוב המקרים תקופת ההתיישנות היא 7 שנים ממועד האירוע או מהמועד שבו התגלה הנזק. במקרים מסוימים, כמו אצל קטינים, עשויים לחול כללים שונים.
בחלק גדול מהתביעות כן. חוות דעת רפואית מסייעת להוכיח את היקף הנזק, את אופן הטיפול הרפואי ואת הקשר בין ההתנהלות הרפואית לבין הפגיעה שנגרמה.
חשוב לשמור תיעוד רפואי מלא, סיכומי אשפוז, בדיקות, תוצאות הדמיה, מרשמים, קבלות וכל מסמך הקשור לטיפול הרפואי או לנזק שנגרם בעקבותיו.
רשלנות רפואית נחשבת לתחום מורכב במיוחד, הכולל עבודה מול מומחים רפואיים וניתוח מסמכים רפואיים רבים. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית בעל ניסיון בתחום.
הטיפול כולל איסוף חומר רפואי, עבודה מול מומחים רפואיים, הערכת סיכויי התביעה, ניהול משא ומתן מול חברות הביטוח או המוסדות הרפואיים וניהול ההליך המשפטי במידת הצורך.
כן. תביעות רשלנות רפואית יכולות להיות מוגשות נגד בתי חולים, קופות חולים, רופאים פרטיים, מוסדות רפואיים וחברות ביטוח – בהתאם לנסיבות המקרה.
ברוב המקרים כן. חוות דעת רפואית נדרשת לצורך הוכחת הרשלנות והקשר בין הטיפול הרפואי לבין הנזק שנגרם.





















בפגישה זו ניתן לכם תמונת מצב של הסיכוי לפיצוי והערכת שווי התביעה,
במידת האפשר.
לאחר איסוף כל המסמכים ובדיקתם, נבצע פניה ישירה לחברת הביטוח או שנגיש תביעה לבית המשפט.
נדרוש עבורכם פיצוי מקסימלי, ובמידת הצורך ננהל הליך משפטי עד סופו,
בכל הערכאות הדרושות.
בפגישה זו ניתן לכם תמונת מצב של הסיכוי
לפיצוי והערכת שווי התביעה, במידת האפשר.
לאחר איסוף כל המסמכים ובדיקתם, נבצע פניה ישירה לחברת הביטוח או שנגיש תביעה לבית המשפט.
נדרוש עבורכם פיצוי מקסימלי
ובמידת הצורך ננהל הליך משפטי עד סופו,
בכל הערכאות הדרושות.
זמינים גם בוואטסאפ